Bojujete už roky s angličtinou?

Stále to ale nejde tak, jak byste chtěli?

Za 4 DNY si díky SKYROCKET MAPĚ ČASŮ vytvořte

systém anglicky mluvících lidí ve své hlavě...

... a začněte s jistotou mluvit

(a to i když nemáte na jazyky vůbec žádný talent)

 

Možná...

  • se učíte nové věci, ale cítíte se, jako byste stáli na místě
  • máte strach mluvit, protože víte, že nemluvíte správně
  • jste nervózní z jakékoli komunikace v angličtině

Když se pak podíváte, jak to jde ostatním, tak si věříte čím dál míň.

V koutku duše ale cítíte, že váš potenciál je mnohem větší, než se donekonečna plácat v základech

Pokud to tak máte, tak nejste jediní. Překvapivě se tak cítí asi většina lidí. Já sám jsem s tímto pocitem žil zhruba 20 let.

Dokonce jsem si říkal, že jsem na jazyky „hloupej“, tak proto to tak trvá.

Po nějaké době mi ale došlo…

Ve škole nám řekli, co máme umět. Už nám ale neřekli, jak se to máme naučit

Když jsem se podíval, jak jsem se celý život angličtinu učil, tak mi to pomalu začalo zapadat

  • „drcení“ se slovíček nazpaměť
  • dělání složitých doplňovaček
  • poslouchání písniček a nudných příběhů z rádia
  • rychlé tempo v učebnicích gramatiky, aniž bychom měli zvládnutou a pochopenou jednu věc… a tak dále

Výsledkem toho všeho je chaos, malá sebedůvěraneschopnost mluvit v běžném životě.

Znáte nějaké dítě, které se ve 3 letech učí jazyk doplňovačkami, učebnicemi nebo učením se slov nazpaměť?

Já naštěstí ne. To bychom se česky moc nedomluvili. 🙂

Není divu, že pokud lidé angličtinu studují tímto způsobem, tak pouze čekají na zázrak. Nebo jsou věčně na začátku.

Co kdyby ale přeci jen existoval systém, který by poskytoval lehce použitelný návod, jak se učit a mít skutečné výsledky od první chvíle?

Protože asi také (jako já) chcete:

  • cítit, že vám studium opravdu jde
  • mít jistotu, že mluvíte správně
  • vnímat příval energie, že už nestojíte na místě
  • být schopni komunikovat bez zbytečné nervozitystrachu

Pokud vám ale přijde, že trochu přeháním, tak chápu.

Dokud jsem systém, který vám za chvíli na této stránce ukážu, nepoužil v praxi se zhruba 300 studenty, tak jsem také nevěřil.

Za okamžik prozradím, jaká 1 konkrétní vychytávka mi v angličtině tak pomohla. Napřed ale klíč ke všemu, který když plně pochopíte, tak vám změní život jednou provždy.

Všechna snaha v angličtině je zbytečná, dokud nemáte pevně ukotvené základy

A ty buď ovládáte nebo neovládáte. Není nic mezi tím.

Vím, že to zní jednoduše, ale nevěřili byste, kolik studentů na tom ztroskotá.

Můj krátký příběh. Začal jsem s angličtinou v roce 1995 (to už je fakt dávno, když to teď tak píšu 🙂. V roce 2013 jsem 9 měsíců studoval Business angličtinu v Austrálii.

Když jsem po návratu ze zahraničí začal vyučovat skupinové kurzy, položila mi kolegyně otázku, která mi zní v uších až dodnes: „Máš v angličtině jistotu?”

Cítil jsem se trapně, ale musel jsem odpovědět, že ani po těch téměř 20 letech opravdovou jistotu nemám a uvědomil jsem si

Můžete umět všechna slova na světě, pokud ale nebudete kompletně ovládat základy, tak se budete pořád cítit na 💩

Pro jistotu v mluvení a rychlý pokrok v angličtině totiž NEpotřebujete:

  • víc studovat
  • koupit si novou sbírku učebnic
  • naučit se více slov
  • vyplnit více cvičení v online aplikaci
  • sehnat si rodilého mluvčího na individuální hodiny

Víte, proč 9 z 10 studentů angličtiny nikdy neuspějeangličtinu se doopravdy nenaučí? 

Důvod je ten, že BEZ PEVNÝCH ZÁKLADŮ je další studium jak šlapání vody na místě.

Všechny líbivé aplikace a učebnice jsou pouze žroutem drahocenného času. Člověk v nich pak může zůstat běhat (jak křeček v kolotoči) někdy i celý život.

„No jo, jak ale v tom obrovském množství poznat úspěšnou strategii, která bude přinášet výsledky a šetřit můj čas?

Povím vám dlouhý příběh v krátkosti. Na začátku své učitelské praxe jsem měl v kurzech slabé výsledky. Šlo nám to výrazně pomaleji, než bych chtěl.

Tolik jsem se snažil, ale pořád to byla sázka do loterie. Začínal jsem z toho být zoufalý.

Až do momentu, kdy jsem dostal radu, za kterou bych zpětně zaplatil zlatem💰

Veronika, která učila děti češtinu, mi ukázala její vlastní „mapu” na podstatná a přídavná jména. Také mi řekla:

„Děti během chvíle naučím se v mapě orientovat. Pak dokáží rychle a s jistotou najít, jestli ve slově bude tvrdé (y) nebo měkké (i).

A to hlavní je, že si dokáží poradit samynepotřebují mě u toho.”

Řekl jsem si, že přesně takto jasný návod bych chtěl vytvořit pro angličtinu.

Den co den, měsíc co měsíc jsem vymýšlel systém, který bude fungovat. Trvalo to přes rok, byla to pěkná fuška. Dnes ale vím, že to vše stálo za to.

Všichni, kteří od té doby byli ochotni tuto Mapu následovat, měli stejný výsledek => Jistota v anglické přítomnosti, minulosti a budoucnosti.

Angličtina už od té doby není pokus - omyl

Je to proto, že bych měl takový talent na učení? To pochybuji! Nebo že by studenti najednou byli chytřejší? To spíše také ne. Nebo že by mě osvítilo? Tak to už vůbec ne. 🙂

Jediný důvod, proč to začalo fungovat je, že...

Veronika na dětském táboře 🙂